یزدفردا"مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در طي سفر به شهرستان خاتم با حجه الاسلام فاطمي امام جمعه هرات و سيدناصر امامي فرماندار شهرستان خاتم ديدار و گفتگو كرد.
در ديدار مقوم با امام جمعه هرات ، وي در گزارشي وضعيت عملكرد مخابرات استان و شهرستان خاتم را بر شمرد و حجه الاسلام فاطمي نيز در سخناني عملكرد مخابرات استان را بويژه در شهرستان خاتم بسيار خوب توصيف كرد و از خدمات تلاشگران عرصه ارتباطات تشكر و قدرداني نمود.
در ادامه مديرعامل مخابرات استان در ديدار با سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان خاتم در محل فرمانداري در گزارشي شاخص هاي مخابرات استان و شهرستان خاتم را در چند سال گذشته مقايسه نمود و در خصوص پروژ ه هاي در دست اجراي مخابرات خاتم مطالبي را ايراد نمود.
امامي فرماندار خاتم نيز طي سخناني ضمن ابلاغ سلام و عرض خسته نباشيد به مديران و كاركنان شركت مخابرات استان از تلاش اين عزيزان بويژه در اين منطقه محروم تقدير و تشكر كرد و اظهار داشت: به حمد خدا عملكرد مخابرات در شهرستان خاتم چشمگير و اين اداره در انجام امور خود از نظم و ترتيب بسيار خوبي برخوردار است بنحوي كه مي توان گفت اداره مخابرات خاتم از جمله ادارات موفق شهرستان بشمار مي آيد امامي در پايان از فراهم نمودن امكانات اينترنت در كل روستاهاي شهرستان جهت برگزاري انتخابات تقدير و تشكر كرد.
همچنين مهندس مقوم به اتفاق فرماندار شهرستان خاتم از مراكز مخابراتي چاهك، شهرياري، سفلي، بختياري و ولي عصر بازديد و با حضور در مساجد روستاي چاهك و بختياري در جمع اهالي آن روستا طي سخناني براي آنها آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون نمود. در پايان سفر مهندس مقوم به شهرستان خاتم وي ضمن بازديد از اداره مخابرات خاتم در نشستي با كاركنان اين اداره ديدار و گفتگو نمود و از تلاش و زحمات آنان قدر داني نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا